Hallo weet iemand of een matje vervangen te doen is en of het ook een kabelbreuk zou kunnen zijn kun je na uitbouw het matje testen.
Thx voor de antwoorden
kinderzit herkennings sensor matje
-
- Expert Boarder
- Roepnaam: Jacky
- Type wagen: E300TD
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1999
- Brandstof: Diesel
- Automaat: Ja
- Andere wagens/opmerkingen: W210 e280 4 matic combi
- Contacteer:
-
- Fresh Boarder
- Roepnaam: Pa
- Type wagen: E200CDI
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 2000
- Brandstof: Diesel
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Elegance
Re: kinderzit herkennings sensor matje
Het matje is vrij gemakkelijk zelf te vervangen en kost ongeveer 100 euro.
Op ................ heb ik onder de naam ........... een zeer duidelijke foto- reportage gezet.
Het enige probleem leek mij het loshalen van de bekleding, dat was vrij simpel en zonder schade te doen, in de laag schuimrubber is het matje met het elektronicakastje er zo uit te plukken.
Stekkers onder de stoel weer aansluiten en het vervelend rood signaallampje is weer uit, wel even controleren of de werking o.k. is of even met een OBD 2 uitlezen!
Op ................ heb ik onder de naam ........... een zeer duidelijke foto- reportage gezet.
Het enige probleem leek mij het loshalen van de bekleding, dat was vrij simpel en zonder schade te doen, in de laag schuimrubber is het matje met het elektronicakastje er zo uit te plukken.
Stekkers onder de stoel weer aansluiten en het vervelend rood signaallampje is weer uit, wel even controleren of de werking o.k. is of even met een OBD 2 uitlezen!
Re: kinderzit herkennings sensor matje
Het is zeer onwenselijk te verwijzen naar een foto reportage en op dit forum geen enkele foto te zetten.
Je zou het forum hier helpen ook hier de foto's te plaatsen waar je het over hebt.
Je zou het forum hier helpen ook hier de foto's te plaatsen waar je het over hebt.