Hallo , ik heb een vraagje heren.
mijn koplamp sproeiers werken wel, alleen de straal komt niet echt op de koplampen maar een beetje richting de grill (beide kanten spuiten dus naar het midden van de neus zeg maar) weet iemand of deze te verstellen zijn? Mercedesmonteur begon al direct over de complete sproeiers te vervangen.maar ze werken toch .....lijkt me.
Auto is een W210 faceliftmodel
Mvg tony
Koplampsproeiers richten/afstellen
-
- Fresh Boarder
- Roepnaam: Tony
- Type wagen: E320CDI
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1999
- Brandstof: Diesel
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
Re: Koplampsproeiers richten/afstellen
Als je je woonomgeving in je profiel zet zou het zomaar kunnen dat ik je iemand aan kan bevelen die dit soort dingen weet.
-
- Fresh Boarder
- Roepnaam: lo
- Type wagen: E320
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1998
- Brandstof: Benzine
Hallo,
wil ik ook graag weten,ik heb het hele jaar door blauwe vloeistof(natuurlijk)in het reservoir en fietsers die naast me staan bij een stoplicht ofzo krijgen de volle straal mee,stiekem wel grappig maar er komt meer op mensen dan op de auto(spuit een volwassen vent van z'n brommert)
ik weet ook niet hoe ik het klepje open kan houden om te inspecteren.
mvrgr,lo
wil ik ook graag weten,ik heb het hele jaar door blauwe vloeistof(natuurlijk)in het reservoir en fietsers die naast me staan bij een stoplicht ofzo krijgen de volle straal mee,stiekem wel grappig maar er komt meer op mensen dan op de auto(spuit een volwassen vent van z'n brommert)
ik weet ook niet hoe ik het klepje open kan houden om te inspecteren.
mvrgr,lo
-
- Fresh Boarder
- Roepnaam: Marco
- Type wagen: E55 AMG
- T-Modell: Ja
- Bouwjaar: 1998
- Brandstof: Benzine
- Andere wagens/opmerkingen: E500 W124
E55 2x
W126 met M119
Is met die van mij ook zo ....
Alleen wanneer je rijd kan de lucht stroom de vloeistof wel op de juiste plek geleiden
Alleen wanneer je rijd kan de lucht stroom de vloeistof wel op de juiste plek geleiden