Rob schreef:
Geen nieuwe paneel onderdelen gebruikt(afgeraden door de spuiter), wel nieuwe inzet randen. Rechts achter was de beste en is voor gekozen om deze bij te werken.
Mag ik vragen wat dit (ongeveer) gekost heeft, om achter nieuwe rand(en) in te laten zetten, en weer bij te laten spuiten?
Ik ben even off line geweest, computer was kapot gegaan. En tja dat is niet mijn sterkste kant.
Ik heb in totaal 1700 euro betaald. Wel op de voorwaarde dat ik hem daar een tijdje liet staan, om de uurtjes te vullen als er geen werk was.
ik heb nu ook een roestvrije gekocht en het eerste gaan de deurpannellen eraf en word hij onder in de deuren verzegeld
in de dorpels zitten rubbers waar ook verzegeling in kan
spatborden voor probleem boven de bumper in de binnenkant blijft water staan even de plastik randen eruit controlleren en inspuiten het zelfde met de achter wielkasten en de 2 langsdragers voor bij de voeten zijn gevoellig
achter voor de achteras aan de zijkant is hij ook gevoellig volgens mij door vocht onder de vloerbedekking swinters
oh bij stations is de achteklep een probleem via de ruitenwisser
Die van mij heeft ook vrijwel geen roest. Deze auto heeft duidelijk veel in de garage gestaan. Dat is nu wel anders, dus over een paar jaar zal ik er ook niet aan ontkomen
Nooit een W210 schreef:Opvallend dat er nog geen bericht is geplaatst over de grootste kwaal van de W210: roest.
Roest en verhalen over vreemde electronische storingen hebben me steeds afgehouden van de aanschaf van een CDI diesel.
Het wordt steeds lastiger om de vele kilometers die ik maak met een W124 te doen.
De voorraad goede W124 diesels droogt snel op, na 800.000 km is het niet meer verantwoord veel geld in een W124 te steken bij grotere gebreken.
Net een bloedmooie W210 E320CDI kombi gezien, donkerblauw met mooi licht leer en veel andere opties.
Volgens de aanbieder geen roestproblemen.
Natuurlijk zijn er ook W210's zonder roest alleen zijn die kennelijk schaars.
Eerst maar eens kritisch bekijken.
Dit topic is vast niet gestart door Gullwing van de w124club...
Ik kreeg al vermoedens door je roepnaam, werd verrsterkt door je manier van schrijven, werd bevestigd door je verhaal.
Moest je hier je frustratie ook al kwijt?
Ralf T schreef:Die van mij heeft ook vrijwel geen roest. Deze auto heeft duidelijk veel in de garage gestaan. Dat is nu wel anders, dus over een paar jaar zal ik er ook niet aan ontkomen
Na zijn wekelijkse wasbeurt gaan de deuren open de kofferdeksel open en de motorkap zodat hij goed kan gaan drogen,alle plaatsen waar veel vocht achterblijft zoals de randen onder de achterlichten de onderkant van de deuren maak ik allemaal droog met een paar oude theedoeken die werken volgens mij het beste,daarna controleren of alles droog is in de motorruimte en motorkap,zo hoop ik hem nog heel lang in superstaat te houden.