probleem dat net lijkt of de Turbo stuk is

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.
Plaats reactie
Iezer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Lid geworden op: 09 dec 2012, 16:14
Roepnaam: Jacky
Type wagen: E300TD
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1999
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja
Andere wagens/opmerkingen: W210 e280 4 matic combi
Locatie: Overloon
Contacteer:

probleem dat net lijkt of de Turbo stuk is

Bericht door Iezer »

Hoi Leden

Ik had eerst een rammel in de uitlaat Maar dit was na een paar dagen weg. Daarna kon mijn W210 enkel nog met moeite 110.120 kmh Leek net of hij in de noodloop ging. Dus ik dacht meteen Turbo stuk (deze diagnose was mij eerder verteld toen hij ook in de noodloop ging voor een half jaar. hij liep echt slecht ik opzoek naar een gebruikte en geloof het of niet ik haal er een op. Met 110 max erheen echt de noodloop. Leg deze andere Turbo in de auto. ik rijdt terug naar huis en wat denk je. Probleem voorbij hij ging ineens weer als een speer. Zeker een half jaar later weer noodloop Dus ik dacht nu zal de turbo echt stuk zijn. deze vervangen werd niet veel beter. Tot de garage mij wist te vertellen na een kort onderzoek waar het probleem zat. De katalysator was los gekomen en draait door de druk rond in zijn behuizing. Vandaar het rammelen tot hij rond gerammeld is en dan verstopt hij de uitlaat. de kat vervangen en hij is weer oke.
Gebruikersavatar
Ikke_Jerre
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 jun 2012, 22:40
Roepnaam: Jeroen
Type wagen: E200
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 2000
Brandstof: Benzine
Automaat: Nee
Uitvoering: Elegance
Andere wagens/opmerkingen: S210 E220 2000
W126 560SE 1983
Locatie: Bonheiden (België)

Re: probleem dat net lijkt of de Turbo stuk is

Bericht door Ikke_Jerre »

Duidelijk verhaal.
Het is leuk dat je het hier even meld, dan kunnen we het allemaal in ons achterhoofd houden. :handgestures-thumbup:

Gr. Jeroen
Plaats reactie