ArRi3

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
ArRi3
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2015, 21:21
Roepnaam: Arjan
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Ja
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja

ArRi3

Bericht door ArRi3 »

Hoi,

Ondanks dat ik een fervent BMW rijder ben, ga ik mij nu oriënteren op een W210 diesel.
Deze beslissing is overigens puur zakelijk, maar wil niet zeggen dat ik bij voorbaat geen plezier aan Mercedes ga beleven.
Sterker nog.. het lijkt mij minstens zo leuk om een Mercedes te rijden :D

Waarom de W210? Nou.. ik was aan het twijfelen tussen een BMW E39 530d, een E-klasse 300TD/320CDI/270CDI en een Audi A6 2.5 tdi.

Na kort de mening van een zeer gewaardeerde vriend en autokenner, kwam ik al snel tot de conclusie dat de eerdere bouwjaren van de Audi 2.5 tdi nogal wat problemen hadden en dat daarbij mijn eigenlijke voorkeur, de E39 530d faceliftmodel (vanaf 2001) dus nog geen youngtimer is..
Dan is voor mij de keuze snel gemaakt.. voorlopig wordt t dan de W210 :-)

Youngtimer natuurlijk voor de gunstige zakelijke bijtelling.

Ik begrijp dat het aanbod van W210's eigenlijk wel heel groot is, maar dat het wel wat tijd en onderzoek kost.. om een echte goede te vinden.
En die tijd en dat onderzoek ga ik er dan ook in steken.

Nu kan t zomaar zijn dat ik een relatief eenvoudig uitgerust exemplaar aanschaf, maar wellicht zelf uit ga breiden met diverse opties, indien mogelijk.
Hier op dit forum wil ik dan ook zoveel mogelijk informatie verzamelen over de mogelijkheden hiervan.
Ook de bekende kwaaltjes (roest heb ik al iets over gelezen) maar ook andere kwaaltjes, waar op te letten bij aanschaf etc. etc..

Alvast bedankt voor jullie bijdrage hierin :clap:

Groeten,

ArRi3
Alexander

Re: ArRi3

Bericht door Alexander »

Van harte welkom Arjan.

Veel lees en schrijfplezier gewenst.


Lex
ArRi3
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2015, 21:21
Roepnaam: Arjan
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Ja
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja

Re: ArRi3

Bericht door ArRi3 »

Merci!
Plaats reactie