Wijzigingen van berichten

Hier kunnen opmerkingen vragen en suggesties geplaatst worden die betrekking hebben op de website. Zoals bijv. toevoegingen van mogelijkheden, vragen over hoe iets werkt binnen de site, dingen die verbeterd zouden kunnen worden etc.
Plaats reactie
Erwin
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 mar 2015, 22:33
Roepnaam: Erwin
Type wagen: E280
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1999
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Avantgarde
Andere wagens/opmerkingen: A160 Elegance (W168)

Wijzigingen van berichten

Bericht door Erwin »

Ik wil een oud bericht van mij wijzigingen maar ik zie dat deze mogelijkheid na een paar dagen verdwijnt.
Is het mogelijk om deze instellingen aan te passen zodat je je eigen berichten langer kunt wijzigen?
Alexander

Re: Wijzigingen van berichten

Bericht door Alexander »

Zelf wijzigingen aanbrengen in berichten is na een bepaalde tijd niet meer mogelijk, en dat willen wij ook niet zo instellen.
Als leden de mogelijkheid zouden hebben berichten te wijzigen of verwijderen zou je hele vreemde topics krijgen en dat zal het forum schaden.

Wel kun je natuurlijk altijd even vragen of ik een bericht of topic wil wijzigen, als dat een topic of het forum niet schaadt zal ik dat altijd even doen natuurlijk. Ook kun je op het uitroeptekentje wat rechts bovenaan elk bericht zit, even klikken, dan kun je een melding doen en aangeven wat je wilt. Maar gewoon een PB lijkt mij het makkelijkst.

Groet,
Lex
Plaats reactie