Hans54

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Hans54
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 sep 2013, 09:52
Roepnaam: Hans
Type wagen: E300TD
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1998
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja
Uitvoering: Classic

Hans54

Bericht door Hans54 »

Sinds 15/10 in het bezit van een W210 uit 1998. Vandaag zojuist 100.000 km op de teller gekregen.
Voor deze diesel weinig km's lijkt mij. Rijdt als nieuw. Gekocht bij AutoTimon. Goede service, prettige behandeling. Zeker een aanrader en ongetwijfeld bekend in dit forem.
Dinitrol behandeling en grote beurt (alle vloeistoffen) enz. Winterbandenset er al op gezet.
Had weinig ervaring met dit type auto en is dan ook mijn eerste "Bennie". Volgens mij gaat dit merk voor mij een blijvertje worden.
Rijdt als nieuw en heel relaxed. Voor mij geen gummen, slippen en showen maar gewoon genieten van een zeer comfortabele bolide.
Ben nog wel op zoek naar cd-rom voor de Auto Pilot Sytem van Tele Atlas of Travel Pilot routes van Europa enz.

Gr. Hans
Plorie
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 241
Lid geworden op: 10 jan 2013, 18:32
Roepnaam: Peter
Type wagen: E430
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 1997
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Avantgarde

Re: W210

Bericht door Plorie »

Welkom Hans, klinkt als een zeldzame verschijning.
Gebruikersavatar
Sterretje1968
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 274
Lid geworden op: 13 jan 2012, 19:25
Roepnaam: Rene
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.
Locatie: Eindhoven

Re: Hans54

Bericht door Sterretje1968 »

Hoi Hans,

Welkom op dit forum.
Wens je veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groetjes, Rene.

I'm not weird, I'm a Limited Edition. :lol:
Plaats reactie