Xenon inbouwen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
Plaats reactie
Benz210
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2013, 02:19
Roepnaam: Biest
Type wagen: E220D
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1997
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja

Xenon inbouwen

Bericht door Benz210 »

Beste leden,

Ik loop tijdje met het idee om xenon(origineel) te plaatsen. Op mijn W210 zit geen xenon. Ik heb een set gevonden (xenon en sproeiers) en zou het graag willen kopen. Maar eerst zou in graag willen weten of dit mogelijk is. Een neef van mij heeft dit gedaan bij zijn Audi en beweert dat veel werk is. Heeft er iemand ervaring of kennis hierover?

Met vriendelijke groetjes!!
Wesley-Mercedes
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 dec 2012, 20:11
Roepnaam: Wesley
Type wagen: E300TD
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1998
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja
Locatie: Lelystad

Re: Xenon inbouwen

Bericht door Wesley-Mercedes »

Koplampen zijn vrij eenvoudig uit te bouwen. Plaatjes voor de lampen verwijderen. da kom je stukje bij beetje verder. vrij simpel.

Ik heb zelf aftermarket Xenon in laten bouwen door een echt professioneel bedrijf. ( ben er super over te spreken)
Altijd nog goedkoper dan een originele set met sproeiers. Tevens hoef je bij aftermarket geen sproeiers te hebben..

Oja het merk van mijn set is Einzelmann ( zit veel in duitse auto's) en ja wat is goedkoop ( 250,- incl btw en inbouw en garantie op beide.was ik kwijt)

Je kunt een audi helaas niet vergelijken met een Mercedes-Benz ( Althans dat is mijn mening)
Benz210
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2013, 02:19
Roepnaam: Biest
Type wagen: E220D
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1997
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja

Re: Xenon inbouwen

Bericht door Benz210 »

Bedankt voor uw reactie.

Het probleem in België is dat het word afgekeurd als je geen originele xenon hebt. Want die andere xenon schijnen niet correct.

Met vriendelijke groeten
Plaats reactie