Beste mensen,
Mogelijk is dit topic al eerder vastgelegd. In dat geval ben ik met een verwijzing zeer content.
Bandenspanning is goed. Wat zou de oorzaak kunnen zijn van vaag sturen "een vreemd soort speling" rondom middenstand? De auto volgt niet de bewegingen van het stuur als je het stuur wat sneller heen en weer beweegt rondom middenstand.
Auto is wel behoorlijk koersvast ook op snelheid. Geen last van weglopen bij ongelijk wegdek en stuurt op zich goed. Rotondes niet echt onprettig.
Welke informatie is nog verder benodigd?
Welke onderdelen heb ik nodig? En waar zijn die gunstig aan te schaffen?
Danke.
Groet Henk uit Rotterdam
Oorzaak vaag sturen rondom middenstand? (360.000km)
-
- Fresh Boarder
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 12 aug 2021, 18:24
- Roepnaam: Henk
- Type wagen: E220CDI
- T-Modell: Ja
- Bouwjaar: 2002
- Brandstof: Diesel
- Automaat: Nee
- Uitvoering: Classic
-
- Fresh Boarder
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 24 feb 2018, 17:30
- Roepnaam: Roy
- Type wagen: E320CDI
- T-Modell: Ja
- Bouwjaar: 2000
- Brandstof: Diesel
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Andere wagens/opmerkingen: E300 turbodiesel 1999
Re: Oorzaak vaag sturen rondom middenstand? (360.000km)
Henk,
Toen ik je onderwerp las,dacht ik maar 1 ding en dat was,check je draagarmen!!!!!
De draagarmen van de 210 scheuren op de las nabij de fuse kogel,dat komt nog vaker voor dan een afgebroken veerschotel.
Jou bouwjaar van 2002 is in verhouding nu aan de beurt.
Als je met een schroevendraaier aan de voorkant van de draagarm thv de ronde las gaat prikken,kom.je er zo achter of dat het is.
Enige andere wat in me opkomt is een wiellager waar iets speling op zit,dan voel je met sturen ook een soort kloek kloek geluid.
Succes!
Toen ik je onderwerp las,dacht ik maar 1 ding en dat was,check je draagarmen!!!!!
De draagarmen van de 210 scheuren op de las nabij de fuse kogel,dat komt nog vaker voor dan een afgebroken veerschotel.
Jou bouwjaar van 2002 is in verhouding nu aan de beurt.
Als je met een schroevendraaier aan de voorkant van de draagarm thv de ronde las gaat prikken,kom.je er zo achter of dat het is.
Enige andere wat in me opkomt is een wiellager waar iets speling op zit,dan voel je met sturen ook een soort kloek kloek geluid.
Succes!