Marius_O

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Marius_O
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 apr 2019, 11:58
Roepnaam: Marius
Type wagen: E270CDI
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 2002
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja
Uitvoering: Classic
Andere wagens/opmerkingen: W124 300D
Locatie: Ahun, Frankrijk

Marius_O

Bericht door Marius_O »

Hoi forumleden,

Ik ben Marius, een Belg die in Frankrijk woont. Ik geniet al jaren van een W124 300D die ik via het W124 forum gekocht heb, en ben nu op zoek naar een tweede Mercedes die wat luxueuzer mag zijn, om de vele trajecten Frankrijk - België (en ook naar Nederland, ik woon hier in Frankrijk samen met een Nederlandse vrouw en we gaan wel eens op bezoek bij haar familie en vrienden) wat aangenamer te maken.

Vandaar mijn lidmaatschap op dit forum, om te kijken of een W210 iets voor mij zou zijn.

Hierbij wat fotootjes van mijn trouwe W124 300D, ik heb natuurlijk (nog?) geen foto's van een W210, alhoewel ik dankzij enkele leden van het W124 forum al in gesprek ben met een garagehouder die een W210 300 turbodiesel van 1997 heeft staan.

Hartelijke groeten,
Marius
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Alexander

Re: Marius_O

Bericht door Alexander »

Welkom Marius!
Marius_O
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 apr 2019, 11:58
Roepnaam: Marius
Type wagen: E270CDI
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 2002
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja
Uitvoering: Classic
Andere wagens/opmerkingen: W124 300D
Locatie: Ahun, Frankrijk

Re: Marius_O

Bericht door Marius_O »

Beste forumleden,
Hier is ie dan! Een classic maar met veel opties want deel van een reeks die verkocht werd als huurwagens. Komt uit Duitsland met volledige onderhoudsgeschiedenis. Heerlijke auto, doet het prima. Heb er al meer dan 10.000 km mee gereden, onder andere van Frankrijk naar Finland en terug.
Groeten,
Marius
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie