Daan E320 2001

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Daan e320 2001
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2017, 19:53
Roepnaam: Daan
Type wagen: E320
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 2001
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance

Daan E320 2001

Bericht door Daan e320 2001 »

Goedeavond allen,

Mijn naam is Daan van de Meulenreek en ben sinds kort in het bezit van een e320T. Toen dit model nieuw was reed ik in de avonduren taxi, en zo een beetje verknocht geraakt aan de W210. Ik zie het eigenlijk als een stukje jeugdsentiment. De taxi's waren redelijk karig uitgevoerd, al werd dat met de jaren beter. Van een handgeschakelde e220diesel langzaamaan richting de gefacelifte E200 CDI met automaat en steeds meer opties. Een koning te rijk voelde ik me in die tijd, net mijn rijbewijs en dan met zo'n dikke bak op pad. Ik heb de omschakeling van geel naar blauw kenteken en de wisseling van gulden naar euro meegemaakt in mijn taxitijd. Al met al goede herinneringen aan, mede door de W210! Daarna privé een bmw rijder geworden en er verschillende (ook gebruikte) versleten... waaronder ook een V8. Al langere tijd oriënteerde ik me op een S210, aangezien er ook een gezinnetje is tegenwoordig, en ik die mooier vind. Die heb ik gevonden in een mooie zilvergrijze S210 E320 van 2001. Smetje is dat het import uit Duitsland is(2011), pluspunt daaraan zijn de Duitse opties. Fijne zwart lederen bekleding met een grijze bies, multicontourzetel voor de bestuurder, half elektrisch bedienbaar met stoelverwarming. Command, klima en xenon maken er een fijne metgezel van. Het roestspook heeft links en rechts wat grip op haar gehad, maar ik zie het vaak stukken erger. Dit zijn cosmetische puntjes die ik langzaamaan een beetje aan wil pakken. Groeten Daan
Alexander

Re: Daan E320 2001

Bericht door Alexander »

Hallo Daan, welkom hier!

Leuk verhaal maar daar hoort wel een foto bij ;)
Plaats reactie