Jdub

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Jdub
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jun 2016, 12:35
Roepnaam: Jan Willem
Type wagen: E240
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 1999
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance

Jdub

Bericht door Jdub »

OK, even voorstellen! Mijn naam is Jan Willem uit Haarlem en sinds kort eigenaar van een bronskleurige E240 combi uit 1999. Na 5 jaar met veel genoegen te hebben gereden in een witte W124 200TE uit 1992 - mijn grote liefde - nu overgestapt op een nieuwere generatie. Overigens niet helemaal want mijn vrouw rijdt er nog steeds in, ik kan er ook moeilijk afscheid van nemen. De nieuwere W210 is dan ook een compleet andere auto, terwijl er maar een paar jaartjes tussen zit. Alles is anders, behalve het gevoel van rijden in een Mercedes.

De E240 ziet er geweldig uit, al moest ik zelf even wennen aan de kleur. Geen roest, echt geen! Er staan 140.000 kilometers op de teller (met boekjes). En ik heb net voor de tweede keer getankt en uitgerekend dat hij 1:9,5 rijdt. Dat valt mij alleszins mee met een 6 cylinder.

Er zijn een paar kleine dingetjes die ik nog wil aanpassen. Zo mis ik nog een hoofdsteun achter en wil ik een set mooie velgen erop en nog wat kleine details. Maar dat komt wel. Vooralsnog geniet ik alleen nog maar.

Follow your own star!

Groeten,
Jan Willem
Alexander

Re: Jdub

Bericht door Alexander »

Van harte welkom Jan Willen
Plaats reactie