Tomba

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Tomba
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2015, 23:04
Roepnaam: Bas
Type wagen: E420
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 1997
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Avantgarde
Andere wagens/opmerkingen: W111 s230 1965

Tomba

Bericht door Tomba »

Hallo,

Hier Bas Verhoeff met een E420 uit 1997 (km 230k). Dit gebeurd niet vaak maar vanmiddag van de 1e eigenaar gekregen die er naast een flink autopark geen ruimte meer voor had.

Interieur keurig, motor ook, maar qua roest een schuimpje. Wil er eigenlijk in gaan rijden, maar heb geen ervaring met deze auto's. Heb zeker nodig:

Voor-, en achterbumper, spatborden voor en de spatborden achter zijn ook slecht.

Is dit economische nog verantwoord?

Is het de moeite waard deze Benzo nieuw leven in te blazen? Hoor het graag. Het lijkt mij nl. een heerlijke car om in rond te knorren.

Met vriendelijke groet,

Bas Verhoeff
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Alexander

Re: Tomba

Bericht door Alexander »

Van harte welkom Bas.

Gewoon gaan rijden, anders komt die ervaring nooit.
Mochten de roestproblemen groot zijn, er zijn lasbedrijven/garages die behoorlijk wat kunnen fixen.

Je hebt de auto niet te duur begrijp ik, dus of hij het waard is nieuw leven in te blazen, kun je beter even met een expert die de wagen gezien heeft overleggen. Gezien het aankoop bedrag lijkt de auto het mij snel waard om op te gaan knappen. Maar doe het goed, laat er niet aan prutsen.

Veel plezier ermee :dance:
Gebruikersavatar
Frakku
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 sep 2013, 13:10
Roepnaam: Freek
Type wagen: E420
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1997
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Avantgarde
Locatie: Woerden

Re: Tomba

Bericht door Frakku »

Tuurlijk is dat het waard :clap:
Plorie
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 241
Lid geworden op: 10 jan 2013, 18:32
Roepnaam: Peter
Type wagen: E430
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 1997
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Avantgarde

Re: Tomba

Bericht door Plorie »

Economisch is 'ie dat al snel niet meer waard, maar is de techniek op orde en heb je het er voor over, dan zeker doen!
Plaats reactie