-SK-

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
-SK-
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 apr 2015, 23:35
Type wagen: Ander type
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.
Andere wagens/opmerkingen: W124 250D en S124 E300TD

-SK-

Bericht door -SK- »

Op het mercedesforum.nl ben ik al een aantal jaren actief onder de naam SK.
Ik zit ook op W124club (en W126club soms) en nu was het ook eens tijd om me hier aan te melden.
Zoals je ziet heet ik hier -SK- aangezien je hier minimaal 3 tekens moet hebben voor je naam :)
(Voor)namen op het www doe ik niet aan, wel via PB :handgestures-salute:

De 210-serie vond ik al prachtig toen in 1995 ik de eerste auto's zag in Duitsland.
Toen kon ik nog niet vermoeden dat roest zo'n probleem werd. Desalniettemin vind ik een 210 nog steeds erg leuk, ruim en comfortabel. Misschien komt er ooit nog eentje. Voorlopig blijf ik nog even bij de 124-ers, waar ik niet uit te slaan ben. Die dingen vind ik zo gaaf dat ik er wel eens crazy van word :doh:
Alexander

Re: -SK-

Bericht door Alexander »

Van harte welkom, ook hier SK

Lex
Gebruikersavatar
StevenD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 49
Lid geworden op: 29 okt 2014, 21:21
Roepnaam: Steven
Type wagen: E270CDI
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 2001
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance
Locatie: Tiel

Re: -SK-

Bericht door StevenD »

Hallo -SK-,

Jouw forumnaam herken ik van de w124club.
Zelf heb ik ook 10 jaar W124 gereden. Eerst 4 jaar een 250D uit 1987 en daarna ruim 6 jaar een E300D uit 1995.
Doordat we meer km gingen rijden heb ik voor een E270CDI gekozen. Deze is een heeeeeeeeel stuk zuiniger. Met warme motor op de cc 1 op 20.
De W210 vind ik comfortabeler en luxer rijden, maar de W124 is een Icoon uit de autogeschiedenis.

Groetend,
Steven
Had een E270CDI met aan de trekhaak een Kip 48 Greyline, nu een S203 facelift 220 CDI.
-SK-
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 apr 2015, 23:35
Type wagen: Ander type
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.
Andere wagens/opmerkingen: W124 250D en S124 E300TD

Re: -SK-

Bericht door -SK- »

Hallo StevenD,

'Iedereen' pocht over de E320CDI en deze zou even zuinig zijn als de E270CDI.
Maar verhalen zoals die van jou bevestigen steeds voor mij dat een E270CDI een beter compromis is tussen kracht en zuinigheid. Een 5-cilinder heeft qua geluid ook wat meer karakter voor mij .
Plaats reactie