BramJansen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Alexander

BramJansen

Bericht door Alexander »

Beste Forum leden en W210 rijders,

Je zou het niet vermoeden maar mijn naam is Lex, alias BramJansen.

Kijk ook hier al een tijdje mee en probeer ook wat kennis te vergaren van de W210. Wie weet ;)
Ik woon in Frankrijk, ben getrouwd, kinderen allang zelfstandig en werken hoeft niet meer.
Buiten het onderhouden en eventueel reparaties verrichten aan onze 190E 2.6 uit 1991, onze W126 300SE van 1988, en de altijd trouwe, maar niet meer toonbare 208D uit 1995, knutsel ik nogal wat aan alles wat er komt kijken bij o.a. het Imkeren. Ik houd dus veel bijen en daarnaast papegaaien. En uiteraard een fijne Duitse Herder. Druk genoeg dus.

Na een erg druk bestaan in Nederland wonen wij nu al weer zo'n 12 jaar in dit land en hebben er ook vanwege hobby's, jaren geleden voor gekozen afgelegen te gaan wonen.

Vriendelijke groet,
Lex
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 okt 2012, 20:47
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.
Automaat: Nee

Re: BramJansen

Bericht door Ralf T »

Welkom, Lex! Leuk om te lezen dat je in Frankrijk woont. Dat is ook een droom van ons. Al moet ik eerst nog even hard werken hier om dat te realiseren :-)
Gebruikersavatar
Sterretje1968
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 274
Lid geworden op: 13 jan 2012, 19:25
Roepnaam: Rene
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.
Locatie: Eindhoven

Re: BramJansen

Bericht door Sterretje1968 »

Hoi Lex,

Welkom op dit forum. :)

Ralf, het gras is altijd groener bij de buren. :(
Groetjes, Rene.

I'm not weird, I'm a Limited Edition. :lol:
Alexander

Re: BramJansen

Bericht door Alexander »

Dank voor jullie welkom hier.

Ralf, ik zou je aan willen raden niet naar France te verhuizen.

Lex
Plaats reactie