Vlim
-
- Fresh Boarder
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 dec 2013, 23:55
- Type wagen: E220D
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1997
- Brandstof: Diesel
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Elegance
- Andere wagens/opmerkingen: W126 500SEL 1983
W126 500SE 1980
W126 Brabus 3.6 1986
W203 C32 AMG 2001
Vlim
Hallo forumleden,
Ik zal me ook hier even kort introduceren. Ik ben al bijna een jaar of 20 bezig met de (semi)klassieke Mercedes-Benz, vooral met de W126 serie. Mijn eerste MB was een 230E uit 1985, een W124, die ik in 1995 kocht. Deze heb ik in 1997 geruild tegen een 500SEL die ik nu nog steeds heb.
Behoorlijk wat verschillende auto's gehad, zowel als hobbyproject als voor dagelijks gebruik, waaronder in het verleden twee W210 E300 Turbodiesels. Momenteel bestaat het hobbypark uit een W126 500SEL uit 1983, een W126 500SE uit 1980, een Brabus 3.6 uit 1986 en een W203 C32 AMG Kompressor uit 2001. De AMG heb ik het afgelopen jaar als dagelijks vervoer gebruikt, wat vanwege de geringe woon-werkafstanden prima was te doen. Toen ik net mijn winterauto, een W124 300CE, had gekocht, kreeg ik te horen dat mijn contract niet werd verlengd....
Inmiddels binnenkort weer aan de slag, dus de W124 300CE heeft plaatsgemaakt voor een werkdiesel: een W210 E220 Diesel Elegance uit 1997. De W210 heeft zijn gebruikssporen, maar de geschiedenis van de auto is volledig bekend, inclusief de vorige eigenaren en de auto komt met een sloot aan documentatiemateriaal, originele onderhoudsboekje en rekeningen. Met zijn 371.000 kan hij nog wel wat kilometers extra aan. Ik heb bewust gekozen voor een automaat omdat je in een Mercedes-Benz nu eenmaal niet wil schakelen
De komende maanden ben ik dus weer even W210-rijder. Of deze W210 een dagelijkse optie blijft, of dat er een jonger alternatief op gaat komen, dat gaan we de komende maanden beleven.
Ik zal me ook hier even kort introduceren. Ik ben al bijna een jaar of 20 bezig met de (semi)klassieke Mercedes-Benz, vooral met de W126 serie. Mijn eerste MB was een 230E uit 1985, een W124, die ik in 1995 kocht. Deze heb ik in 1997 geruild tegen een 500SEL die ik nu nog steeds heb.
Behoorlijk wat verschillende auto's gehad, zowel als hobbyproject als voor dagelijks gebruik, waaronder in het verleden twee W210 E300 Turbodiesels. Momenteel bestaat het hobbypark uit een W126 500SEL uit 1983, een W126 500SE uit 1980, een Brabus 3.6 uit 1986 en een W203 C32 AMG Kompressor uit 2001. De AMG heb ik het afgelopen jaar als dagelijks vervoer gebruikt, wat vanwege de geringe woon-werkafstanden prima was te doen. Toen ik net mijn winterauto, een W124 300CE, had gekocht, kreeg ik te horen dat mijn contract niet werd verlengd....
Inmiddels binnenkort weer aan de slag, dus de W124 300CE heeft plaatsgemaakt voor een werkdiesel: een W210 E220 Diesel Elegance uit 1997. De W210 heeft zijn gebruikssporen, maar de geschiedenis van de auto is volledig bekend, inclusief de vorige eigenaren en de auto komt met een sloot aan documentatiemateriaal, originele onderhoudsboekje en rekeningen. Met zijn 371.000 kan hij nog wel wat kilometers extra aan. Ik heb bewust gekozen voor een automaat omdat je in een Mercedes-Benz nu eenmaal niet wil schakelen
De komende maanden ben ik dus weer even W210-rijder. Of deze W210 een dagelijkse optie blijft, of dat er een jonger alternatief op gaat komen, dat gaan we de komende maanden beleven.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Sterretje1968
- Silver Boarder
- Berichten: 274
- Lid geworden op: 13 jan 2012, 19:25
- Roepnaam: Rene
- Type wagen: N.n.b.
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: N.n.b.
- Brandstof: N.n.b.
- Locatie: Eindhoven
Re: Vlim
Hoi Vlim,
Welkom op dit forum.
Wens je veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Welkom op dit forum.
Wens je veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groetjes, Rene.
I'm not weird, I'm a Limited Edition.
I'm not weird, I'm a Limited Edition.
-
- Expert Boarder
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 11 mar 2013, 20:16
- Roepnaam: Willy
- Type wagen: E200CDI
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 2000
- Brandstof: Diesel
- Automaat: Nee
- Uitvoering: Classic
- Andere wagens/opmerkingen: Lancia Dedra 1993 (in restauratie)
- Locatie: Kapellen, Antwerpen
Re: Vlim
sorry dat ik reageer ik heb een W210 handgeschakeld en ik vind dit reuze
de keuze tussen automaat of manueel schakelen heeft niks met benz of gelijk welke wagen te maken maar eerder met de keuze van de chauffeur
dit wou ik toch effe kwijt
grtz
willy
de keuze tussen automaat of manueel schakelen heeft niks met benz of gelijk welke wagen te maken maar eerder met de keuze van de chauffeur
dit wou ik toch effe kwijt
grtz
willy
- Sterretje1968
- Silver Boarder
- Berichten: 274
- Lid geworden op: 13 jan 2012, 19:25
- Roepnaam: Rene
- Type wagen: N.n.b.
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: N.n.b.
- Brandstof: N.n.b.
- Locatie: Eindhoven
Re: Vlim
Klopt maar toch, sommige wagens vragen om een automaat.
De Mercedes is er daar één van.
De Mercedes is er daar één van.
Groetjes, Rene.
I'm not weird, I'm a Limited Edition.
I'm not weird, I'm a Limited Edition.
-
- Fresh Boarder
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 dec 2013, 23:55
- Type wagen: E220D
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1997
- Brandstof: Diesel
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Elegance
- Andere wagens/opmerkingen: W126 500SEL 1983
W126 500SE 1980
W126 Brabus 3.6 1986
W203 C32 AMG 2001
Re: Vlim
Met het Nederlandse filefeest elke ochtend- en avondspits, is een automaat echt een zegen, hoor
Inmiddels zijn we al een kleine 5000 KM verder en de oude dame doet het prima. Morgen de APK en een beurt, eens zien hoe ze zich heeft gehouden.
Inmiddels zijn we al een kleine 5000 KM verder en de oude dame doet het prima. Morgen de APK en een beurt, eens zien hoe ze zich heeft gehouden.
- Jurgen
- Beheerder
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 01 jan 2012, 16:15
- Type wagen: Ander type
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: Ouder
- Brandstof: N.n.b.
- Andere wagens/opmerkingen: 83 300TD W123
79 300TD USA W123
78 230C W123
83 W123 280CE
89 Landcruiser HJ61
72 Plymouth Satellite
67 MB 230S W111 - Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Vlim
Mooi exemplaar Vlim!
Goed dat je weer werk hebt, en dus lekker dieselen in een Benz
Jurgen
Goed dat je weer werk hebt, en dus lekker dieselen in een Benz
Jurgen
Klasse Klassiek is gespecialiseerd in plaatwerk, laswerk. Daarnaast natuurlijk het onderhoud en reparaties. Ook aankoop keuringen voor een scherp bedrag!
_______________________________________________________________
http://oldtimerbay.com - Onderdelen voor je W210!
Febi/Bilstein - Klokkerholm - Mercedes-Benz origineel nieuw/2ehands
-
- Fresh Boarder
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 dec 2013, 23:55
- Type wagen: E220D
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1997
- Brandstof: Diesel
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Elegance
- Andere wagens/opmerkingen: W126 500SEL 1983
W126 500SE 1980
W126 Brabus 3.6 1986
W203 C32 AMG 2001
Re: Vlim
APK was bijna saai
Niks aan de hand, geen technische problemen, nada. Niet slecht voor 17 jaar en inmiddels ruim 376500 km.
Niks aan de hand, geen technische problemen, nada. Niet slecht voor 17 jaar en inmiddels ruim 376500 km.
- Jurgen
- Beheerder
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 01 jan 2012, 16:15
- Type wagen: Ander type
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: Ouder
- Brandstof: N.n.b.
- Andere wagens/opmerkingen: 83 300TD W123
79 300TD USA W123
78 230C W123
83 W123 280CE
89 Landcruiser HJ61
72 Plymouth Satellite
67 MB 230S W111 - Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Vlim
Dat is zeker netjes. Mooie stand zeg
Jurgen
Jurgen
Klasse Klassiek is gespecialiseerd in plaatwerk, laswerk. Daarnaast natuurlijk het onderhoud en reparaties. Ook aankoop keuringen voor een scherp bedrag!
_______________________________________________________________
http://oldtimerbay.com - Onderdelen voor je W210!
Febi/Bilstein - Klokkerholm - Mercedes-Benz origineel nieuw/2ehands