Steffen
- Steffen
- Fresh Boarder
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 23 nov 2013, 20:18
- Roepnaam: Steffen
- Type wagen: E50 AMG
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1996
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Andere wagens/opmerkingen: W115 240D 3.0
Steffen
Hallo allemaal,
Sinds kort ben ik eigenaar van een W210 E50 AMG en het lijkt me daarom logisch om me aan te melden bij de W210club.nl. Ik ben al jaren een groot liefhebber van MB. Mijn eerste MB was een W201 190D 2.5 automaat, toen een W203 station diesel met 2.7 motor, daarna een W211 320CDI en tot slot een W204 220D.
Van dit rijtje was de W211 de meest fijne wagen die ik heb mogen bezitten. Dat ik die ooit heb ingeruild ben ik nog steeds niet overheen vandaar dat ik dit misschien wat probeer te verzachten met deze E50 AMG.
Nu eerst maar even de wagen:
Het elegante BEEST: Mercedes Benz W210 E50 AMG
Eerste Toelating: 15-11-1996
Kilometerstand: 175.542
Exterieur kleur: 744 - Briljant zilver met
Interieur kleur: 581 - Leder exclusief AMG
Brandstof: Benzine
Vermogen: 347 PK 5.0 L V8 LM
Acc 0-100 km/h: 5,8 sec
Topsnelheid: 260 km/h begrensd
Herkomst: Duitsland - Nederland
EXTRA'S, jawel..
220 - Park Tronic System
242 - Elektrisch verstelbare voorstoelen
249 - Automatisch dimmende buitenspiegel
275 - Memory pakket voorstoelen
345 - Regensensor
351 - Auto Pilot System (navigatie)
414 - Elektrisch schuif- kanteldak
431 - Gordel achterin midden driepunt
500 - Elektrisch inklapbare spiegels
540 - Rollo elektrisch voor achterraam
543 - Make up spiegel in zonnekleppen
580 - Automatische airconditioning
600 - Koplamp sproeiers
611 - Uitstapverlichting in de deuren
612 - Xenon verlichting
655 - Sportonderstel AMG
772 - AMG styling
774 - Uitlaatsysteem AMG
807 - Modeljaar 1997
819 - CD wisselaar in kofferbak
872 - Stoelverwarming achterin
873 - Stoelverwarming voorin
954 - Avantgarde pakket
957 - AMG techniek / interieur
Als nieuwe auto uit Duitsland gehaald en gereden door de baas van een Mercedes dealer in Nederland. Momenteel afkomstig van de 2e eigenaar. Technisch in zeer goede conditie en mede mogelijk gemaakt door regelmatige bezoeken aan de dealer/garage. Aantal geproduceerd van de E50 AMG: 2.870 stuks
Onlangs uitgevoerd:
- Grote onderhoudsbeurt waarbij een stuurkogel vervangen is + een verse APK;
- Uitgelijnd;
- Vervangen van de bestaande accu door een nieuwe Bosch (preventief);
- Velgen hadden wat stoeprandschade en zijn gestraald, voorbehandeld en gepoedercoat.
Verder is dit een geweldige rijders wagen. Wil je rustig rijden dan is deze zeer comfortabel en blijft het toerental en het geluid van de 8 kabouters in het vooronder laag omdat de automaat vroeg overschakelt. Zet je de automaat van de W over naar de S en trap je het gas wat dieper in dan begrijp je wat men bedoelde met ‘snelle taxi’. Ook opvallend aan deze auto is de werking van de stuurbekrachtiging. Deze stuurt opvallend makkelijk. De powerrrrrrr van deze wagen is geweldig. Gelukkig heb ik ook nog een W115 om weer even helemaal tot rust te komen na al dit geweld. Vanaf nu wordt het wel lastig kiezen als ik 1 van beide wagens wil uitlaten, wordt het de ‘onthaastende’ W115 of de razende W210.
Sinds kort ben ik eigenaar van een W210 E50 AMG en het lijkt me daarom logisch om me aan te melden bij de W210club.nl. Ik ben al jaren een groot liefhebber van MB. Mijn eerste MB was een W201 190D 2.5 automaat, toen een W203 station diesel met 2.7 motor, daarna een W211 320CDI en tot slot een W204 220D.
Van dit rijtje was de W211 de meest fijne wagen die ik heb mogen bezitten. Dat ik die ooit heb ingeruild ben ik nog steeds niet overheen vandaar dat ik dit misschien wat probeer te verzachten met deze E50 AMG.
Nu eerst maar even de wagen:
Het elegante BEEST: Mercedes Benz W210 E50 AMG
Eerste Toelating: 15-11-1996
Kilometerstand: 175.542
Exterieur kleur: 744 - Briljant zilver met
Interieur kleur: 581 - Leder exclusief AMG
Brandstof: Benzine
Vermogen: 347 PK 5.0 L V8 LM
Acc 0-100 km/h: 5,8 sec
Topsnelheid: 260 km/h begrensd
Herkomst: Duitsland - Nederland
EXTRA'S, jawel..
220 - Park Tronic System
242 - Elektrisch verstelbare voorstoelen
249 - Automatisch dimmende buitenspiegel
275 - Memory pakket voorstoelen
345 - Regensensor
351 - Auto Pilot System (navigatie)
414 - Elektrisch schuif- kanteldak
431 - Gordel achterin midden driepunt
500 - Elektrisch inklapbare spiegels
540 - Rollo elektrisch voor achterraam
543 - Make up spiegel in zonnekleppen
580 - Automatische airconditioning
600 - Koplamp sproeiers
611 - Uitstapverlichting in de deuren
612 - Xenon verlichting
655 - Sportonderstel AMG
772 - AMG styling
774 - Uitlaatsysteem AMG
807 - Modeljaar 1997
819 - CD wisselaar in kofferbak
872 - Stoelverwarming achterin
873 - Stoelverwarming voorin
954 - Avantgarde pakket
957 - AMG techniek / interieur
Als nieuwe auto uit Duitsland gehaald en gereden door de baas van een Mercedes dealer in Nederland. Momenteel afkomstig van de 2e eigenaar. Technisch in zeer goede conditie en mede mogelijk gemaakt door regelmatige bezoeken aan de dealer/garage. Aantal geproduceerd van de E50 AMG: 2.870 stuks
Onlangs uitgevoerd:
- Grote onderhoudsbeurt waarbij een stuurkogel vervangen is + een verse APK;
- Uitgelijnd;
- Vervangen van de bestaande accu door een nieuwe Bosch (preventief);
- Velgen hadden wat stoeprandschade en zijn gestraald, voorbehandeld en gepoedercoat.
Verder is dit een geweldige rijders wagen. Wil je rustig rijden dan is deze zeer comfortabel en blijft het toerental en het geluid van de 8 kabouters in het vooronder laag omdat de automaat vroeg overschakelt. Zet je de automaat van de W over naar de S en trap je het gas wat dieper in dan begrijp je wat men bedoelde met ‘snelle taxi’. Ook opvallend aan deze auto is de werking van de stuurbekrachtiging. Deze stuurt opvallend makkelijk. De powerrrrrrr van deze wagen is geweldig. Gelukkig heb ik ook nog een W115 om weer even helemaal tot rust te komen na al dit geweld. Vanaf nu wordt het wel lastig kiezen als ik 1 van beide wagens wil uitlaten, wordt het de ‘onthaastende’ W115 of de razende W210.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten,
Steffen
Steffen
-
- Gold Boarder
- Berichten: 283
- Lid geworden op: 20 okt 2012, 20:47
- Type wagen: N.n.b.
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: N.n.b.
- Brandstof: N.n.b.
- Automaat: Nee
Re: Steffen / W210 E50 AMG
Wat een geweldig mooi exemplaar! En hij komt bij een hoog aangeschreven liefhebber en verzamelaar vandaan, zie ik. Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!
-
- Silver Boarder
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 10 jan 2013, 18:32
- Roepnaam: Peter
- Type wagen: E430
- T-Modell: Ja
- Bouwjaar: 1997
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
Re: Steffen / W210 E50 AMG
Welkom! Hele mooie wagen zeg...
Bij mijn E430 staat de W anders voor Winter, en de S voor Standaard. Is dat bij een AMG de Sportstand?
Bij mijn E430 staat de W anders voor Winter, en de S voor Standaard. Is dat bij een AMG de Sportstand?
- Steffen
- Fresh Boarder
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 23 nov 2013, 20:18
- Roepnaam: Steffen
- Type wagen: E50 AMG
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1996
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Andere wagens/opmerkingen: W115 240D 3.0
Re: Steffen / W210 E50 AMG
@Ralf T, Dankjewel en inderdaad de wagen heb ik uit Surhuisterveen. Omdat daar vooral de modellen W114/W115, W123 en W124 staan was het sowieso een opvallende auto tussen die andere mooie auto's daar.
@Plorie, Ook bedankt en je hebt helemaal gelijk dat de W voor Winterstand is en S voor zomer en dat geldt net zo bij deze AMG alleen je merkt in de S stand dat de auto een stuk langer in de versnelling doortrekt en bij hoger toerental eerder terugschakelt. Daardoor reageert ie wat directer en agressiever. Doorgaans heb ik de auto gewoon in de W staan omdat je feitelijk toch niet al dat vermogen nodig bent. Maar stel je gaat de Duitse Autobahn even op dan is die S net even dat stukje meer.
@Plorie, Ook bedankt en je hebt helemaal gelijk dat de W voor Winterstand is en S voor zomer en dat geldt net zo bij deze AMG alleen je merkt in de S stand dat de auto een stuk langer in de versnelling doortrekt en bij hoger toerental eerder terugschakelt. Daardoor reageert ie wat directer en agressiever. Doorgaans heb ik de auto gewoon in de W staan omdat je feitelijk toch niet al dat vermogen nodig bent. Maar stel je gaat de Duitse Autobahn even op dan is die S net even dat stukje meer.
Groeten,
Steffen
Steffen
-
- Silver Boarder
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 10 jan 2013, 18:32
- Roepnaam: Peter
- Type wagen: E430
- T-Modell: Ja
- Bouwjaar: 1997
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
Re: Steffen / W210 E50 AMG
Trekt hij in W niet in z'n 2 op?
Ik houd het maar op Standaard. Nou ben ik niet direct een sportieve rijder maar ben toch vaak vlotter weg dan ik merk. Totdat er daarna een verhit, gestrest leasebakje persé die oude Benz voorbij wil
Ik houd het maar op Standaard. Nou ben ik niet direct een sportieve rijder maar ben toch vaak vlotter weg dan ik merk. Totdat er daarna een verhit, gestrest leasebakje persé die oude Benz voorbij wil
-
- Fresh Boarder
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 nov 2013, 09:20
- Roepnaam: Joost
- Type wagen: Ander type
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: Ouder
- Brandstof: Diesel
- Automaat: Ja
- Andere wagens/opmerkingen: 300E
Re: Steffen / W210 E50 AMG
Knappe Oude Benz. Ook ik heb hem zien staan bij Klaas.
Trouwens ook fantastische velgen.
Zijn het AMG 18 inch ?
Veel plezier met dit scheurijzer
Trouwens ook fantastische velgen.
Zijn het AMG 18 inch ?
Veel plezier met dit scheurijzer
-
- Gold Boarder
- Berichten: 283
- Lid geworden op: 20 okt 2012, 20:47
- Type wagen: N.n.b.
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: N.n.b.
- Brandstof: N.n.b.
- Automaat: Nee
Re: Steffen / W210 E50 AMG
De "W" staat inderdaad voor "Winter" en de "S" staat voor "Standaard". Bij normaal wegtrekken trekt 'ie in beide modes op vanuit z'n 2. In de winter-stand doet 'ie dat eigenlijk altijd (alleen bij een kickdown niet) en schakelt 'ie veel eerder door naar een hogere versnelling.
Bij de W124 heet de winter-stand (W) gewoon de eco-stand (E).
Bij de W124 heet de winter-stand (W) gewoon de eco-stand (E).
- Steffen
- Fresh Boarder
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 23 nov 2013, 20:18
- Roepnaam: Steffen
- Type wagen: E50 AMG
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1996
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Andere wagens/opmerkingen: W115 240D 3.0
Re: Steffen / W210 E50 AMG
@Plorie, daar kan ik me helemaal in vinden
@Joosjuh, bedankt! en het zijn inderdaad 18 inch AMG's. Jij ook nog gefeliciteerd met die mooie W124 in zilvergrijs. Met de facelift is dit werkelijk een super wagen. Niet alleen mooi maar ook derdegelijk en betrouwbaar. Die staat garant voor nog veel rijplezier. Wat je gedaan hebt met wissel van de velgen, had ik zeker weten ook gedaan, dat misstaat de wagen absoluut niet
@Ralf T, daar heb ik niks aan toe te voegen, zo is het precies.
@Joosjuh, bedankt! en het zijn inderdaad 18 inch AMG's. Jij ook nog gefeliciteerd met die mooie W124 in zilvergrijs. Met de facelift is dit werkelijk een super wagen. Niet alleen mooi maar ook derdegelijk en betrouwbaar. Die staat garant voor nog veel rijplezier. Wat je gedaan hebt met wissel van de velgen, had ik zeker weten ook gedaan, dat misstaat de wagen absoluut niet
@Ralf T, daar heb ik niks aan toe te voegen, zo is het precies.
Groeten,
Steffen
Steffen
- Sterretje1968
- Silver Boarder
- Berichten: 274
- Lid geworden op: 13 jan 2012, 19:25
- Roepnaam: Rene
- Type wagen: N.n.b.
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: N.n.b.
- Brandstof: N.n.b.
- Locatie: Eindhoven
Re: Steffen
Hoi Steffen,
Welkom op dit forum.
Wens je veel lees- en schrijfplezier.
Mooie wagen!
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Welkom op dit forum.
Wens je veel lees- en schrijfplezier.
Mooie wagen!
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groetjes, Rene.
I'm not weird, I'm a Limited Edition.
I'm not weird, I'm a Limited Edition.
- Steffen
- Fresh Boarder
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 23 nov 2013, 20:18
- Roepnaam: Steffen
- Type wagen: E50 AMG
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1996
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Andere wagens/opmerkingen: W115 240D 3.0
- Frakku
- Junior Boarder
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 23 sep 2013, 13:10
- Roepnaam: Freek
- Type wagen: E420
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1997
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Locatie: Woerden
Re: Steffen
Een dikke sjaak!
- Steffen
- Fresh Boarder
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 23 nov 2013, 20:18
- Roepnaam: Steffen
- Type wagen: E50 AMG
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1996
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Andere wagens/opmerkingen: W115 240D 3.0
Re: Steffen
Ik kan in ieder geval met een gerust hart vooraan staan bij een stoplicht
Groeten,
Steffen
Steffen
- Frakku
- Junior Boarder
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 23 sep 2013, 13:10
- Roepnaam: Freek
- Type wagen: E420
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1997
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Locatie: Woerden
Re: Steffen
Gerust hart? sowieso niet!
Als ik je zie staan zal ik eerst even dat mooie stuurtje meenemen.
Mijn stuur maakt mn auto minstens 5 jaar ouder
Ah! Dat vraagt bijna om een stoplichtsprint!
Alvast even een voorproefje:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GqBRMQnRCH8[/youtube]
Als ik je zie staan zal ik eerst even dat mooie stuurtje meenemen.
Mijn stuur maakt mn auto minstens 5 jaar ouder
Ah! Dat vraagt bijna om een stoplichtsprint!
Alvast even een voorproefje:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GqBRMQnRCH8[/youtube]
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Sterretje1968 op 08 dec 2013, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Afbeeldingen niet linken maar uploaden. Youtubefilmpje zichtbaar gemaakt.
Reden: Afbeeldingen niet linken maar uploaden. Youtubefilmpje zichtbaar gemaakt.
- Frakku
- Junior Boarder
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 23 sep 2013, 13:10
- Roepnaam: Freek
- Type wagen: E420
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1997
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Locatie: Woerden
Re: Steffen
De motor van de E50 is toch een M119? Zelfde als de E420?
En wat is die ene knop naast de verstelbare spiegel knoppen? Optie 540 zeker?
En wat is die ene knop naast de verstelbare spiegel knoppen? Optie 540 zeker?
- Steffen
- Fresh Boarder
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 23 nov 2013, 20:18
- Roepnaam: Steffen
- Type wagen: E50 AMG
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1996
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Andere wagens/opmerkingen: W115 240D 3.0
Re: Steffen
Inderdaad het M119.985 blok, alleen dan opgeboord naar 4973 cm³ maar voor de rest moet deze volgens mij hetzelfde zijn als die van de E420. Wat overigens ook een hele fijne auto moet zijn.
Die knop naast de spiegels is inderdaad optie 540.
Maar zo's bruinachtig stuur wat je op de foto liet zien, zie je volgens mij niet vaak bij MB? En een lichtgekleurd lederen bekleding bij een donkere Benz? Super mooi!
Die knop naast de spiegels is inderdaad optie 540.
Maar zo's bruinachtig stuur wat je op de foto liet zien, zie je volgens mij niet vaak bij MB? En een lichtgekleurd lederen bekleding bij een donkere Benz? Super mooi!
Groeten,
Steffen
Steffen
- Frakku
- Junior Boarder
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 23 sep 2013, 13:10
- Roepnaam: Freek
- Type wagen: E420
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1997
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Locatie: Woerden
Re: Steffen
De originele kleur was Amazone groen metallic met champignon leer....vandaar het bruine stuur en lichte bekleding.
De nieuwe kleur na het overspuiten en bijwerken op de bekende plekjes is AMG Galaxy Black (roze, groene, blauwe spikkels) en de in twee-kleuren gespoten standaard Avantgarde velgen.
De nieuwe kleur na het overspuiten en bijwerken op de bekende plekjes is AMG Galaxy Black (roze, groene, blauwe spikkels) en de in twee-kleuren gespoten standaard Avantgarde velgen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Steffen
- Fresh Boarder
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 23 nov 2013, 20:18
- Roepnaam: Steffen
- Type wagen: E50 AMG
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1996
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Andere wagens/opmerkingen: W115 240D 3.0
Re: Steffen
Echt super mooi die donkere kleur en vooral ook de combinatie met de 2 kleurige velgen. Dat moet een hele klus zijn geweest!
Groeten,
Steffen
Steffen
- Frakku
- Junior Boarder
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 23 sep 2013, 13:10
- Roepnaam: Freek
- Type wagen: E420
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1997
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Locatie: Woerden
Re: Steffen
Het voordeel van wonen en werken naast een autospuiter!
Ze hebben de Benz goed aangepakt!
Ze hebben de Benz goed aangepakt!
- Richard
- Expert Boarder
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 15 jan 2012, 22:31
- Roepnaam: Richard
- Type wagen: E430
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1998
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Andere wagens/opmerkingen: W639 Vito 111CDI aut.
W114 280E - Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Re: Steffen
Welkom..
Dat sturen.. dat komt doordat de V8 modellen standaard zijn voorzien van parameter lenkung. Oftewel snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Ideale optie
Mooi exemplaar heb je. Grappig overigens dat ik ook een strich 8 er naast heb. Maar dan wel eentje die vrij vlot is, 280e
Dat sturen.. dat komt doordat de V8 modellen standaard zijn voorzien van parameter lenkung. Oftewel snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Ideale optie
Mooi exemplaar heb je. Grappig overigens dat ik ook een strich 8 er naast heb. Maar dan wel eentje die vrij vlot is, 280e
Aerodynamics are for people who can't build engines
- Steffen
- Fresh Boarder
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 23 nov 2013, 20:18
- Roepnaam: Steffen
- Type wagen: E50 AMG
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1996
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Uitvoering: Avantgarde
- Andere wagens/opmerkingen: W115 240D 3.0
Re: Steffen
@Richard, Bedankt! De parameter lenkung is inderdaad een fijne optie, wat lichter sturen bij lage snelheden en naar mate de snelheid wordt verhoogd gaat ie zwaarder sturen.
Tja de /8 blijft naast de ponton toch een beetje de oervader van de E-klasse. Een 280E is inderdaad een wagen met de juiste motor in benzine uitvoering Ik ben ooit begonnen met een 220D met een schuifdak en ruitenwissers op de koplampen en daarnaast had ik een 250 automaat benzine. Deze laatste heb ik geruild voor een 240D 3.0, de wat snellere diesel in die klasse voor die tijd. Alleen ging het me niet om de snelheid maar om het geluid van een 5 cilinder diesel wat altijd een genot is om te horen draaien.
@Frakku, zo zie je maar, beter een goede buur dan een verre vriend!
Tja de /8 blijft naast de ponton toch een beetje de oervader van de E-klasse. Een 280E is inderdaad een wagen met de juiste motor in benzine uitvoering Ik ben ooit begonnen met een 220D met een schuifdak en ruitenwissers op de koplampen en daarnaast had ik een 250 automaat benzine. Deze laatste heb ik geruild voor een 240D 3.0, de wat snellere diesel in die klasse voor die tijd. Alleen ging het me niet om de snelheid maar om het geluid van een 5 cilinder diesel wat altijd een genot is om te horen draaien.
@Frakku, zo zie je maar, beter een goede buur dan een verre vriend!
Groeten,
Steffen
Steffen