Op verzoek stel ik mij even voor.
Rij nu ruim een jaar een S124 300D multiklepper welke flink om onderhoud blijft vragen (blijft een oude bak). Een 124 omdat deze bekend staat een der laatste van de kwalitatieve betere series te zijn. Maar mijn huidige auto heeft (vind ik) gebrek aan vermogen en wat meer luxe is altijd welkom dus voorzichtig verder aan het kijken. Zit te denken aan een W210 300turbodiesel of 320CDI maar ik ben al gewaarschuwd voor roest.
Ondanks dat dit forum nog redelijk vers is hoop ik wat meer over de W210 te weten te komen voordat ik een besluit neem.
GrT,
Nog een plaatje van de huidige auto
HLaan
- Sterretje1968
- Silver Boarder
- Berichten: 274
- Lid geworden op: 13 jan 2012, 19:25
- Roepnaam: Rene
- Type wagen: N.n.b.
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: N.n.b.
- Brandstof: N.n.b.
- Locatie: Eindhoven
- Richard
- Expert Boarder
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 15 jan 2012, 22:31
- Roepnaam: Richard
- Type wagen: E430
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1998
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
- Andere wagens/opmerkingen: W639 Vito 111CDI aut.
W114 280E - Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Re: HLaan
Welkom!
Erg mooie S124 heb je daar
Wat de roest betreft, het is inderdaad een kwaal van de W210 (welke mb niet?) maar het is ook een kwestie van geluk hebben. Als ik even mijn oude E300 turbodiesel vergelijk met mijn E430 is het een wereld van verschil.
Erg mooie S124 heb je daar
Wat de roest betreft, het is inderdaad een kwaal van de W210 (welke mb niet?) maar het is ook een kwestie van geluk hebben. Als ik even mijn oude E300 turbodiesel vergelijk met mijn E430 is het een wereld van verschil.
Aerodynamics are for people who can't build engines