Ferrow

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Ferrow
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2013, 22:18
Roepnaam: Dim
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.

Ferrow

Bericht door Ferrow »

Hallo allemaal,
Omdat mijn huidige bedrijfsbus eruit gaat ben ik opzoek naar een mooie en betaalbare vervanging, nu wil ik zelf geen busje meer rijden maar overstappen op een stationwagen die lekkerruim is, 2 kleine kinderen meekan nemen (moeders heeft een eigen grote SUV) en die houdt helemaal niet van die bouwvakker mercedessen :mrgreen:
In de achterbak van zo'n E-combi kan ik mooi mijn spullen voor mijn werk kwijt. Ik ben overigens zzp'er ;) zelfstandige zonder poen :mrgreen:
Ik ben opzoek naar een mooie en goede E320CDI Combi en dan in de uitvoering Avantgarde (lekker luxe), km-stand mag best 200.000+ zijn... die dingen kunnen volgens mij bij net onderhoud wel 500.000 draaien, toch?
Ik zag onlangs een hele mooie paarse nette kleur op een E klasse.. hete volgens mij Violian ofzoiets?!

Ik ga nu eerst eens het forum afspitten naar informatie ed.

Groeten :hand:
Gebruikersavatar
Sterretje1968
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 274
Lid geworden op: 13 jan 2012, 19:25
Roepnaam: Rene
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.
Locatie: Eindhoven

Re: Ferrow

Bericht door Sterretje1968 »

Hoi Dim, (aparte naam :))

Welkom op dit forum.
Wens je veel lees- en schrijfplezier.
Groetjes, Rene.

I'm not weird, I'm a Limited Edition. :lol:
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 okt 2012, 20:47
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.
Automaat: Nee

Re: Ferrow

Bericht door Ralf T »

Welkom en succes met het zoeken naar een mooie E-Klasse Kombi. Zo'n E320CDI gaat goed onderhouden zeker heel lang mee. Een exemplaar met 2 ton op de klok is eigenlijk net ingereden :-) Kijk wel goed naar zaken als roest.
Plaats reactie