PeterGraceland

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
PeterGraceland
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 mei 2016, 17:17
Roepnaam: Peter
Type wagen: E300TD
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1999
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja
Uitvoering: Avantgarde

PeterGraceland

Bericht door PeterGraceland »

Goedemiddag,

Onlangs een beslissing genomen om over te stappen naar een Mercedes type 210. Vroeger als taxi chauffeur deze wagens nieuw wel gereden dus het gevoel nooit verloren voor een 124 of 210. Enkele jaren terug van lease overgestapt naar prive rijden. Destijds ook al zoekende naar een 210 maar was veel roest en weinig auto wat ik tegenkwam. Op dat moment kruiste mij een BMW 530d de weg en deze Touring voldeed aan mijn voorkeuren. Ruimte, luxe, trekkracht etc.

Mijn hobby is ook auto's en heb verder een Jaguar XJ, Saab 93 cabrio en dus deze Mercedes. Tijdens zoektocht naar wat handelsauto's kwam ik deze Mercedes tegen. 2.5 k aan kilometers NAP dus net ingelopen. Bommetjevol dwz, leer, s/k dak, cruise, ac/clima, automaat, trekhaak boekjes. Avantgarde E300 Turbodiesel. En na wat heen en weer bieden had ik 'm. Nadat ik er in had gereden durfde ik het wel aan en besloot de Benz voor mezelf te houden.

Wat te doen? Airco afvullen (gedaan), antennekapje vervangen (gedaan), buitenspiegel vastzetten (gedaan), uitlijnen, spuitwerk, koplamp vervangen of reparatie ivm vocht. Voor het spuitwerk gaat deze over 3 weken naar spuiter en die pakt 'm geheel aan. Dwz nieuwe spatborden en alle roest weg.

Tja we gaan het meemaken hoe deze vriend zich houd.

Gr Peter
Alexander

Re: PeterGraceland

Bericht door Alexander »

Welkom Peter!

Mooi verhaal.
Veel plezier van de wagen!
Plaats reactie