Mr.Atari

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Mr.Atari
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2015, 10:41
Roepnaam: Edwin
Type wagen: E320CDI
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 2001
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance
Andere wagens/opmerkingen: W168 160
W202 220D

Mr.Atari

Bericht door Mr.Atari »

Hallo Mercedes-Benz W210 liefhebbers :)

Ik ben Edwin, in het dagelijks leven ben ik docent ICT op het MBO en ben daarnaast actief als ZZP-er in webdesign, hosting en ICT-ondersteuning voor het MKB. Ik ben lid van de MBCN en klus graag zelf aan de auto.

Ik ben jaren geleden 5 jaar taxichauffeur geweest en in die tijd besmet geraakt door het MB virus. Ik mocht destijds in 1 van de eerste W210's rijden, wat toen een heel aparte gewaarwording was, vergeleken met de W124'S die we tot dan toe gewend waren. Eerste indruk: wat groot! 2de indruk: wat een zachte vering! (frontbumper was binnen een dag beschadigd op drempels door het doorveren)

Ik ben in het trotse bezit van een W210 320D en een W202 220D, en mijn echtgenote rijdt in een W168. Ik zet hieronder kort mijn MB geschiedenis uit:

Nadat ik mijn W202 in de opslag gezet heb om deze een grondige opknapbeurt te gunnen (tja, het roestprobleem hè) wilde ik voor het dagelijks vervoer een grotere auto. Mijn wens was een W210 of een W140. Die laatste zijn lastiger te vinden dan de eerste, en het scheelt ook nog een paar cent in de belasting.

Ik vond een goed onderhouden 320CDI, in gebruik geweest bij een taxibedrijf, met de blauwe platen er nog op. Roest viel mee, dus de aankoop was snel gedaan. Bij de APK bleek een veer gebroken te zijn, dus meteen zijn alle veren maar (preventief) vervangen. De auto rijdt geweldig, hoewel ik over de banden niet helemaal tevreden ben, maar die moeten toch binnen nu en een half jaar vervangen worden.

Om mijn bevindingen en ervaringen over deze auto te delen heb ik me aangemeld bij dit forum. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en oplossingen voor eventuele problemen. En wellicht dat ik ook af en toe wat aan kan dragen.

Dit is in het kort even een voorstelronde, wellicht dat we elkaar in de loop der tijd beter leren kennen :)
Alexander

Re: Mr.Atari

Bericht door Alexander »

Mooi verhaal Edwin, dank voor je voorstellen en hartelijk welkom!!

Een beetje hulp kunnen wij wel gebruiken, dus brand zo af en toe los als je wilt.
Veel plezier van je Benzen en op dit forum natuurlijk.

Lex
Gebruikersavatar
Lomitelj
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Lid geworden op: 12 sep 2014, 09:18
Roepnaam: lomitelj
Type wagen: E200 Kompressor
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 2001
Brandstof: Benzine
Automaat: Nee
Uitvoering: Elegance

Re: Mr.Atari

Bericht door Lomitelj »

Welkom.
onespeedjimmy
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jul 2015, 11:28
Roepnaam: James
Type wagen: E200 Kompressor
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 2001
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance

Re: Mr.Atari

Bericht door onespeedjimmy »

Welkom mede ICT Knurft :)
Plaats reactie