Roelof

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Roelof_E320CDI
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2015, 10:40
Roepnaam: Roelof
Type wagen: E320CDI
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 2000
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja
Uitvoering: Avantgarde
Andere wagens/opmerkingen: W210 E320CDI Avantgarde

Roelof

Bericht door Roelof_E320CDI »

Goedemiddag dames en heren.

Ik zal mij even voorstellen.. Foto's van mijn nieuwe bolide zal ik later even toevoegen heb helaas nog geen foto's.

Ben sinds 1 maand trotse bezitter van een W210 E320CDI Avantgarde uit 2000(420.000km). In ongeveer 1 maand al 7000 km mee gereden.
Preventief onderhoud moet nog gebeuren maar dit zijn kleine dingen zoals Olie, filters, thermostaat, koelvloeistof, bakolie, cardanolie.

Daarvoor, (nog reeds in bezit) reed ik woon werkverkeer in een W(C)124 300CE-24 uit 1988, jammer van de oldtimer regeling :'(
Altijd met plezier in gereden, maar was in de maand alleen aan brandstof al €450 kwijt :owja:

In mijn studie jaren (ca. 7 jaar geleden) reed ik in een W116 280SE uit 1975. Ook altijd met plezier in gereden maar die ging weg omdat de bodem helemaal verrot was.
Heb er nog wel nieuwe wielkassen in gelast, maar toen bleek de hele bodemplaat ook croky te zijn.

Zijn vast veel dingen die ik hier zal vragen / mededeel over de voortgang van de E320CDI.

Op naar de 500.000 of zelfs de 600.000km.

Met vriendelijke groet,

Roelof
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie