Bloemendal

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Bloemendal
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mei 2015, 11:06
Roepnaam: Anco
Type wagen: E230
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 2002
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance

Bloemendal

Bericht door Bloemendal »

W210 E.jpg
W210 E.jpg
W210 E milieusticker.jpg
W210 E milieusticker.jpg
Hallo Allemaal

Even voorstellen dan maar: Anco Bloemendal sinds kort bezitter van een E W210 220 CDI uit 2002.
na meer dan 7 jaar een W124 E 250 te hebben gereden heb ik die van de hand gedaan met 791000 km op de teller. geen record maar toch genoeg .... 7 jaar probleem loos automaat mee gereden. hierna de W124 van een collega over genomen, te impulsief de achterbouw bleek aan ernstige revisie toe te zijn, het lot deed mij een C W126 (handgeschakeld) kopen, mooie punt gave probleemloze auto. maar na meer dan 10 jaar automaat rijden is een schakelbak toch ....... en na een groot aantal files, wilde ik nog maar 1 ding EEN AUTOMAAT terug.
en dat is de W210 geworden. ook een mooie auto maar ja uit 2002 het jaar dat Mercedes veel aandacht aan carrosserie en plaatwerk heeft besteed .. maar 15 jaar lak garantie (gelijk een vraag voor het forum, hoe gaat Mercedes daarmee om ?) wel een heerlijke auto maar ja dat schrijf ik hier in het forum dus dat vinden we dan toch allemaal ? hieronder een foto , en andere vragen die ik heb zal ik netjes op het forum stellen. btw ik heb er wel een milieu 4 sticker op zitten " er ist nach gerusted" en ik mag de duitse binnen steden in , voor wie details wil weten ? ik hoor het wel. wie nog meer wil weten ? laat het me weten. !!

Anco.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Alexander

Re: bloemendal

Bericht door Alexander »

Van harte welkom op dit forum Anco.

Altijd makkelijk zo'n sticker.
Prachtige wagen, veel plezier ermee gewenst.
Weer 7 ton? :dance:
Plaats reactie