Daimler

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Daimler
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mar 2014, 12:45
Roepnaam: Jan
Type wagen: E430
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 1998
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance
Locatie: Wouwse Plantage
Contacteer:

Daimler

Bericht door Daimler »

Hallo Benz-adepten,

Sinds anderhalf jaren wonen wij weer in Nederland, na een 10-jarig (aangenaam) verblijf bij onze oosterburen.
In Bergen op Zoom zijn wij in oktober 2012 gestart met Braincare (zie onze site).
Wij zijn vrouwlief Margrit en de schrijver van dit epistel. Wij hebben drie dochters waarvan er twee studeren, een van thuis uit in Antwerpen, en eentje van 13 die nog thuis woont.
De grootte van het gezin, de twee grote honden (Spaanse Mastiff en een kruising Rottweiler *Beauceron) de vele km's en de eigen zaak (transport e.d.) deden ons toch maar weer besluiten om een (hopenlijk) betrouwbare Benz te kopen.

Door de jaren heen ben ik / zijn wij eigenlijk verknochte BMW maar ook Saab-rijder(s) geweest.
De lease auto's van de diverse werkgevers noopten mij echter diverse malen om de auto''s van de hand te doen.
De laatste 10 jaren rijden wij daarnaast (vele km's) privé in een 525d, die na diverse (grote en dure) problemen werd opgevolgd door een 528 op LPG. Echter ook die auto gaf naast veel rijplezier weer een hoop ellende. Ten einde raad een oudere Benz gekocht, een W202 uit 96 en dat was een hele openbaring (voor ons beiden). Vele km's zonder echte problemen. Na de verhuizing uit Duitsland is de auto daar achter gebleven en d8 ik in NL met een kleinere, oudere auto uit te kunnen, echter ik haalde het hierboven al l.. Dus maar weer op zoek (met een klein budget -immers eigen zaak en geen bank die bijspringt) naar een C-klasse, maar ik vond geen auto die mij bekoorde totdat ik deze TD300 tegenkwam, weliswaar met veel km's maar optisch nog behoorlijk netjes. De auto kan fiscaal gunstig gereden worden, dus de gok (mmh, niet echt ik heb er heel veel gezien, en heb toch wel info ingewonnen) er maar op gewaagd.
Tijdens mijn zoektocht kwam ik nog een hele mooie (1e eigenaar) W124 300TD Combi tegen - 424dkm, bl 93, schuifdak, automaat, geen roest, dus bij interesse ff mailen of bellen op 06 14 96 86 95- en ik heb echt lang getwijfeld tussen beiden. Waarom de W210..? Vraag het me maar eens persoonlijk!

Wij hopen dus nu weer op veel onbekommerd rijplezier, en wellicht tot gauw!

Groet,

Jan
Gebruikersavatar
Sterretje1968
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 274
Lid geworden op: 13 jan 2012, 19:25
Roepnaam: Rene
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.
Locatie: Eindhoven

Re: Daimler

Bericht door Sterretje1968 »

Hoi Jan,

Welkom op dit forum.
Wens je veel lees- en schrijfplezier.

Heb je ook een afbeelding van je wagen?

Hoop dat je wagen vrij is van roest.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groetjes, Rene.

I'm not weird, I'm a Limited Edition. :lol:
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 okt 2012, 20:47
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.
Automaat: Nee

Re: Daimler

Bericht door Ralf T »

Welkom hier!
NielsMarchal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Lid geworden op: 11 jun 2012, 12:14
Roepnaam: Niels
Type wagen: E300TD
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 1998
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja

Re: Daimler

Bericht door NielsMarchal »

welkom!
Alexander

Re: Daimler

Bericht door Alexander »

Welkom Jan,

Ik wens je veel lees en schrijfplezier hier.

Lex
Plaats reactie