Ockie

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Ockie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2019, 13:04
Roepnaam: Leo
Type wagen: E200
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1996
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja

Ockie

Bericht door Ockie »

Enthousiaste mensen,

Ik heb me zelf net geregistreerd en zou me bij deze willen voorstellen.
Ik ben woonachtig in Amsterdam. Mijn levensverhaal zou een wel heel erg dik boek kunnen worden, dus dat ga ik ieder besparen.
Ben nu vanaf 2012 in het bezit van een:
MERCEDES-BENZ
210 035; E 200 SEDAN
TOELATING: 24-08-1996
PN-BR-60 (de 60 is makkelijk te onthouden want is mijn bouwjaar)
BENZINE
AUTOMAAT
Ik onderhoud de auto goed en heb een vriend met een garage in Lijnden, die klasse werk verricht.
Na aanschaf in 2012 heb ik het volgende essentiële laten vernieuwen:
• Versnellingsbak revisie (is weer als nieuw eigenlijk).
• Laatst de voor ophangingen rechts en links, dat was geen dag te laat. (zie foto)
• Remleidingen
• Waterpomplager en riemen
• Lagers die ook maar iets geluid maakte.
• Verder natuurlijk jaarlijkse grote beurt.
Helaas, in april 2019 gingen de oranje waarschuwingslampen van de ETS & ABS branden.
Inlichtingen heb ik van de ANWB gekregen.
Echter:
ANWB KAN VREEMD GENOEG NIET UITLEZEN??
HEBBEN HIERVOOR GEEN RONDE GEDATEERDE STEKKER OF ADAPTER DAARVOOR??
Dit verbaasde mij zeer.
Mijn garage heeft dit enigszins wel kunnen doen, hij heeft het probleem verholpen en een reset gedaan.
Heel vreemd echter is dat vanaf toen het SRS waarschuwingslampje, rood ging branden, ik weet dat dit een melding is van een fout bij airbag en/of veiligheidsriem aanspanner.
Gemeten wordt wel, dat er gewoon druk op airbag staat, en er wordt mij verteld dat deze dus WEL zou werken.
Ik zoek me nu suf naar iemand in mijn omgeving die wel met de juiste stekker en uitleesprogramma, dit kan lezen en verhelpen.
Via google word ik stapelgek.
Dus bij deze een hoopvolle vraag.
Denk me hierbij een beetje te hebben voorgesteld, en zal regelmatig dit forum gaan bezoeken.
Ik doe hieronder enkele foto’s van de auto en,
Voor iedereen een vriendelijke groet,

Leo Ockeloen
(06-54 33 1999) WhatsApp aanwezig bijvoorbeeld.
Foto's in de bijlagen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Alexander

Re: Ockie

Bericht door Alexander »

Welkom hoor!

Das een mooie wagen Leo.
Kun je hem nog een beetje kwijt daar.
Ockie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2019, 13:04
Roepnaam: Leo
Type wagen: E200
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1996
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja

Re: Ockie

Bericht door Ockie »

Beste Bram,
Plaats is er wel hoor. Is wel de in Jordaan en de Palmstraat maar hoef niet precies voor de deur hoor.
Parkeervergunning is wel € 268 per HALF jaar. En straks, ook al is het benzine, vinden ze de auto vies,smerig,raar,niet elektrisch,in de weg staan etcetc. Echter toch nog een lekkere MELKKOE.
Vriend van mij met old-timer wordt het steeds on prettiger gemaakt, waarom toch? Heeft al 48 jaar deze niemand kwaad doende hobby.
Nou ja, ik ga mijn SRS waarschuwingslamp die rood brand is verder onderzoeken. Heb via internet een bedrijf die een uitlees kabel verkoopt (rond-38 pins) , die verloopt naar blok, past denk ik wel op ANWB etc. aflees apparaat?Aantal garages gevonden, die ik morgen moet gaan bellen.
Heel erg bedankt voor je reactie, Leo Ockeloen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie