Tamim

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Tamim
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2013, 18:01
Roepnaam: Tamim
Type wagen: E240
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 2000
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance
Locatie: Zoetermeer

Tamim

Bericht door Tamim »

Hoi beste forumleden,

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Tamim, 22 jaar, ik woon in Zoetermeer en kom oorspronkelijk uit Afghanistan. Ik studeer aan de IVA en ik zit in mijn laatste jaar. Op de zaterdagen werk ik als verkoper bij de Mercedes Dealer in Den Haag. Ik heb op ook mijn eigen autopoetsbedrijf gehad in Den Haag en ik heb hier ook mijn certificaat voor behaald. Mochten jullie vragen hebben over het poetsen/polijsten van een auto, dan beantwoord ik deze graag. Ik snuffel al geruime tijd op de forum, maar nu ik eindelijk mijn eigen Mercedes heb is het toch tijd om mij aan te melden.

Mijn auto. Een E240 automaat in de kleur smaragdzwart met savanabeige leder uit het jaar 2000. Voor de rest zit er een schuif/kantel dakje op, automatische airco en een origineel ingebouwde telefoon in de middenarmsteun.
Ik heb de E240 overgenomen van de eerste eigenaar die er in 13 jaar maar 31.500 km mee heeft gereden en de auto altijd in de garage heeft geparkeerd. Desondanks is de achterklep niet ontsnapt aan roestvorming. Hij is verder altijd dealer onderhouden en heeft ieder jaar netjes zijn beurt gehad.

Hij staat nu nog bij mij op werk, omdat er wel wat schade op zit. Ik heb wel even snel een foto gemaakt.

Op de planning staat:
Chromen koplampringen verwijderen!!!
Nieuwe set velgen.

Tips, aan/opmerkingen en ideeën zijn altijd welkom!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Sterretje1968
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 274
Lid geworden op: 13 jan 2012, 19:25
Roepnaam: Rene
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.
Locatie: Eindhoven

Re: Tamim

Bericht door Sterretje1968 »

Hoi Tamim,

Welkom op dit forum.
Wens je veel lees- en schrijfplezier.
Groetjes, Rene.

I'm not weird, I'm a Limited Edition. :lol:
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 okt 2012, 20:47
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.
Automaat: Nee

Re: Tamim

Bericht door Ralf T »

Welkom, Tamim! Leuke E 240. Ja, die koplampringen doen de auto geen goed. Ik vind die standaard Elegance velgen wel mooi staan.
Plaats reactie