Harry63

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Harry63
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2017, 06:43
Roepnaam: Harry
Type wagen: E240
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1998
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance

Harry63

Bericht door Harry63 »

Hoi allemaal,

We zijn naar Duitsland verhuisd en omdat ik mn 18 jaar oude stratus niet meer naar denTÜV ga brengen om in te voeren ben ik op zoek gegaan naar een andere auto. Voor niet teveel want op is op :-)
Na verschillende rondjes Ruhrgebied bij allerlei "vage lieden" naar autos wezen kijken ben ik gaan zoeken op privat in plaats van dealers. Blijkt er in hetzelfde dorp een W210 , een E240 te koop te staan. Uit 1998, 180000 op de klok en eerste eigenaar. De beste man was kort geleden overleden (87) en had de auto nieuw gekocht. Had April zn nieuwe TÜV gekregen en nieuwe banden en accu. De roest die kenmerkend is voor deze bouwserie had ie steeds laten repareren en voor zn jaren ziet ie er nog geweldig uit.
Vanmorgen opgehaald en vanmiddag met de hand gewassen..... Hooguit 4-5 kleine nieuwe roestplekjes tegengekomen, waren kleiner dan een 10 eurocent muntje.
Ik hoop er nog,even mee te gaan doen. Gezien zn kilometers moet t zeker kunnen lijkt me.

Heb me geregistreerd bij t forum om lekker te lezen en voor,evt. technische dingen. Zolang ik ergens kan lezen hoe iets te doen doe ik t zelf.
Nu eerst op,zoek naar een pdf handleiding :-)

Gr. Harry
Alexander

Re: Harry63

Bericht door Alexander »

Welkom Harry, en wat een leuk verhaal.
Veel plezier van je aanwinst!
Gebruikersavatar
Benzer
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 jun 2017, 00:03
Type wagen: E300D
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1996
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja

Bericht door Benzer »

Welkom aan boord Harry, veel plezier!
Waarom rechtsaf gaan als je ook rechtdoor kunt?
Plaats reactie