kerstman

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
kerstman
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 feb 2016, 19:10
Roepnaam: wilbert
Type wagen: E320
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 2000
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance
Andere wagens/opmerkingen: W107 420SL
1986

kerstman

Bericht door kerstman »

Beste leden,
Graag wil ik mij via deze weg voorstellen. Met mijn leeftijd behoor ik tot de senioren groep en ben per vandaag in het bezit van een metallic grijze 320E uit 2000. De auto is geimporteerd uit Duitsland begin dit jaar. De vorige eigenaar heeft de auto correct onderhouden. De kilometer stand is net boven de 100k wat door de aanwezige documentatie bevestigd wordt. Vooral de binnenant van de auto ziet er zeer strak uit. Mooie en niet versleten leren stoelen, houtwerk zonder krassen en een achterbank waar zo te zien nooit iemand op gezeten heeft. De Elegance uitvoering maakt de auto af en alles lijkt te werken. Aan beide zijschermen bij de voorbanden zitten wel enkele kleine roestplekjes, zo ook op de achterklep bij het slot. Ik heb begrepen dat dit een vaker voorkomend euvel bij dit soort type auto's is. Verder kan ik geen roest ontdekken, ook niet aan de onder kant van alle deuren. Het reserve wiel is nooit gebruikt en er zitten ook nog eens 4 apparte velgen met goede winterbanden bij. De auto is klaar voor vele fijne kilometers en daar kijk ik weer naar uit!
Ik ga de komende tijd het forum aandachten volgen en zal , zeker voor wat de roestproblematiek betreft, de nodige assistentie en tips gaan vragen.
Gegroet uit midden Nederland.
Alexander

Re:kerstman

Bericht door Alexander »

Dag Wilbert, Welkom hier.

Heel veel plezier van je Benz gewenst.
Aan je omschrijving te lezen is het een mooi exemplaar.

Wees er zuinig op! Veel veilige kilometers! :dance:
Plaats reactie