Paulhaasnoot

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Paulhaasnoot
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jul 2014, 14:51
Roepnaam: Paul
Type wagen: E200 Kompressor
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 2003
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance

Paulhaasnoot

Bericht door Paulhaasnoot »

Ik zal me bij deze even voorstellen als kersverse eigenaar van een E 200 Kompressor Estate S210 Elegance Select van januari 2003.
Wat lichte roestplekjes op het plaatwerk (niet onverwacht, is beheersbaar), zeer strak onderstel (op de brug gezien) zonder roest, licht gebonk in de achtertrein, maar nergens speling.

Al met al dus een goeie auto volgens mij. Motor keurig, droog, automaat schakelt goed, net interieur.
Ik twijfelde nog even over de kilometerstand van 290000 km, maar een motor met een ton minder kan bij slecht onderhoud ook kapot.

We hebben deze auto gekocht omdat ik geen leaseauto meer heb en we dus een grotere auto konden gebruiken. En groot is deze zeker... Even wennen in kleine straatjes en met parkeren, maar toch is de auto best overzichtelijk.

Ik ga toch direct dit forum gebruiken om een technische vraag te stellen, want in de boordelectronica gaat het nog niet helemaal lekker. Wordt door de verkoper onder garantie verholpen, maar ik wil er toch het fijne van weten...

Groet, Paul
Alexander

Re: Even voorstellen...

Bericht door Alexander »

Van harte welkom op dit forum Paul.

Veel plezier van je wagen en veel lees en schrijfplezier gewenst hier.

Lex
NielsMarchal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Lid geworden op: 11 jun 2012, 12:14
Roepnaam: Niels
Type wagen: E300TD
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 1998
Brandstof: Diesel
Automaat: Ja

Re: Even voorstellen...

Bericht door NielsMarchal »

welkom !
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 okt 2012, 20:47
Type wagen: N.n.b.
T-Modell: Nee
Bouwjaar: N.n.b.
Brandstof: N.n.b.
Automaat: Nee

Re: Even voorstellen...

Bericht door Ralf T »

Welkom op het forum, Paul!
Plaats reactie