Modderkuip bevestiging S210

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
Plaats reactie
Peper&co
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Type wagen: E200
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 1998
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance
Andere wagens/opmerkingen: W201, W639 Vito 116 CDI

Modderkuip bevestiging S210

Bericht door Peper&co »

Hallo allemaal,

Ik signaleerde bij mijn auto dat de modderkuip in het spatbord rechts achter los zat. het blijkt dat ik twee bevestigings moertjes of iets dergelijks mis. Vervolgens ben ik naar de dealer (Gomes) gegaan maar zij konden me niet verder helpen omdat ze het onderdeel niet konden vinden in het systeem. Nou is alle hoop gevestigd op dit forum:-) Hopelijk weet iemand het juiste onderdelen nummer, of een andere manier om de modderkuip goed te bevestigen?
Alvast bedankt voor het meedenken!
IMG_2752.jpg
IMG_2756.jpg
Gr. Robbert
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Alexander

Re: Modderkuip bevestiging S210

Bericht door Alexander »

Stuur mij je VIN nummer maar via een PB, dan zal ik voor je in het EPC zoeken.

Zeg mij even, zit er een stukje schroefdraad daar achter dat gaatje, waar (waarschijnlijk) een moertje mist.
Peper&co
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Bericht door Peper&co »

Hallo Bas,

Ik heb je een mail gestuurt..! Alvast bedankt. Onderstaande tekening kreeg ik bij de dealer mee. Zij dachten dat het nr. 35 moest zijn, maar daar klopt helaas niets van. Het lijkt mij eerder zoiets als nr. 32. Maar wellicht kun je wat vinden.

Gr. Robbert
0137_161022184741_001.jpg
Alexander

Bericht door Alexander »

Robbert,

Ik ga voor nr 32. 54cent per stuk.
Je hebt ze ook per mail.
Als het goed is is dat grof schroefdraad. Heb er zelf ook een paar nodig voor de W124, zijn allemaal het zelfde, op de W201 zitten ze ook.

Ik hoor wel van je of dat het probleem op heeft gelost.
Geen goeie dealer medewerker. Nr.35 is een houder. Bovendien zit die meer achteraan.

Als je naar de dealer gaat, kun je zeggen dat je van een Wclub bent. Dit is een vraag van MB Nederland om dit er bij de dealers in te wrijven.
Peper&co
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Bericht door Peper&co »

Geweldig, ik denk dat je gelijk hebt. Ik ga maandag weer even langs de dealer en haal er een paar. Nogmaals bedankt!

Gr. Robbert
Alexander

Bericht door Alexander »

Bram Jansen schreef:Robbert,

Ik ga voor nr 32. 54cent per stuk.
Je hebt ze ook per mail.
Als het goed is is dat grof schroefdraad. Heb er zelf ook een paar nodig voor de W124, zijn allemaal het zelfde, op de W201 zitten ze ook.

Ik hoor wel van je of dat het probleem op heeft gelost.
Geen goeie dealer medewerker. Nr.35 is een houder. Bovendien zit die meer achteraan.

Als je naar de dealer gaat, kun je zeggen dat je van een Wclub bent. Dit is een vraag van MB Nederland om dit er bij de dealers in te wrijven.
Die medewerker moet hier kijken 045 HINTERKOTFL
Want nr. 32 is op een andere tekening weer iets anders (Wielkast) jouw modderbak :lol: Zie de onderste tekening. Hij moet dus op de bovenste kijken naar nummer A2019900050 die moet je hebben.
Plaats reactie