Probleempjes met airco, radio, instrumentenpaneel

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.
Plaats reactie
Paulhaasnoot
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jul 2014, 14:51
Roepnaam: Paul
Type wagen: E200 Kompressor
T-Modell: Ja
Bouwjaar: 2003
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Uitvoering: Elegance

Probleempjes met airco, radio, instrumentenpaneel

Bericht door Paulhaasnoot »

Als kersverse bezitter van een E 200 Kompressor Estate Elegance Select van januari 2003 loop ik tegen wat probleempjes aan.

Bij aanschaf was het bedieningspaneel van de automatische airco kapot. Geeft niet, want de verkoper zou dit vervangen en verhelpen.
Nu is deze vervangen en nu is de aanjager niet te verstellen. Dit schijnt een probleem van de weerstand te zijn en zal eveneens worden vervangen.
En na de vervanging van het bedieningspaneel is de radio gaan storen.
Verder werkt de verlichting van het instrumentenpaneel en het bedieningspaneel niet.

De auto rijdt als een zonnetje, en de koets is gewoon goed in orde (voor een W210). Nog wat pixelprobleempjes, maar dat is ook gebruikelijk en zal ik zelf nog wel verhelpen.

Ik weet dat het qua electronica klinkt als een potentiële ramp, maar ikzelf heb er nog wel vertrouwen in. Alleen denk ik dat het een met het ander te maken heeft, en daar wil ik graag jullie mening over horen. Want ik vind het niet zo fijn om telkens weer tegen een nieuw probleem aan te lopen.
Alexander

Re: Probleempjes met airco, radio, instrumentenpaneel

Bericht door Alexander »

Het is een auto van 2003.
Je zult derhalve wel eens tegen een nieuw probleem aan kunnen lopen, dat is niet zo vreemd.

Als ik zo de problemen die je ondervind lees denk ik vooral dat de "verhelper' van de onlangs ontstane problemen nogal slordig en haastig te werk gaat.

Lex
Edwin
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2015, 10:30
Roepnaam: edwin
Type wagen: E280
T-Modell: Nee
Bouwjaar: 1996
Brandstof: Benzine
Automaat: Ja
Andere wagens/opmerkingen: ik heb sins kort een Mercedes e280
Locatie: tiel gelderland

Re: Probleempjes met airco, instrumentenpaneel

Bericht door Edwin »

Goeden morgen

het gaat om een Mercedes van het bj 1996 E280
ik heb een probleempje met de airco en de aanjager als ik de aanjager harder wil zetten dan geeft het instrumentenpaneel gewoon aan dat de aanjager vol aan staat maar ik hoor niet dat hij harder gaat wat
zou dit kunnen zijn

mvg edwin
Plaats reactie