thermostaat
-
- Expert Boarder
- Roepnaam: Willy
- Type wagen: E200CDI
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 2000
- Brandstof: Diesel
- Automaat: Nee
- Uitvoering: Classic
- Andere wagens/opmerkingen: Lancia Dedra 1993 (in restauratie)
thermostaat
vandaag nieuwe thermostaat en sensor geplaatst bij E200CDI 45€ en een uurtje werk
- Rob
- Senior Boarder
- Roepnaam: Rob
- Type wagen: E320CDI
- Bouwjaar: 2001
- Automaat: Ja
Re: thermostaat
Doe je al je onderhoud zelf?
-
- Expert Boarder
- Roepnaam: Willy
- Type wagen: E200CDI
- Bouwjaar: 2000
- Automaat: Nee
- Uitvoering: Classic
- Andere wagens/opmerkingen: Lancia Dedra 1993 (in restauratie)
ik probeer dat toch,ik heb wel geluk ik heb een broer en een neef die autotechnieker is
mijne lancia dedra is op 9jaar aangekocht en is nu 16jaar en heeft geen garage meer gezien en rijd nog,scheelt aardig aan kosten toch?
mijne lancia dedra is op 9jaar aangekocht en is nu 16jaar en heeft geen garage meer gezien en rijd nog,scheelt aardig aan kosten toch?
-
- Expert Boarder
- Roepnaam: Willem
- Type wagen: E280
- Bouwjaar: 1997
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Ja
Dat scheelt zeker een hoop in de kosten, je spaart in ieder geval al het arbeidsloon uit.
De meeste klusjes kun je heel goed zelf doen, mits je je van tevoren even goed informeert. Ik doe eigenlijk ook alles zelf aan mijn auto, zover dat kan. Het scheelt ook wel dat ik wat mensen ken die er verstand van hebben, als het moet dan krijg ik wel wat hulp en komt het meestal wel goed.
Naar de garage kun je altijd nog als je er niet uitkomt, lukt het wel dan heb je mooi weer wat uitgespaard.
De meeste klusjes kun je heel goed zelf doen, mits je je van tevoren even goed informeert. Ik doe eigenlijk ook alles zelf aan mijn auto, zover dat kan. Het scheelt ook wel dat ik wat mensen ken die er verstand van hebben, als het moet dan krijg ik wel wat hulp en komt het meestal wel goed.
Naar de garage kun je altijd nog als je er niet uitkomt, lukt het wel dan heb je mooi weer wat uitgespaard.