bij deze een How To hoe je de sigaretten aansteker kan vervangen ik heb dit al gedaan zonder foto's maar vond het passen op het forum en heb daarom nog enkele foto's achterna getrokken.
en voor je begint mischien een tip: bekijk eerst of er geen zekering kapot is, deze zit lings onder de moterkap
even een foto om te verduidelijken welke:
om te beginnen, steek je vingers vooraan onder de houten sierlijst en trek deze (lichtjes) omhoog, je voelt zelf wel waneer hij los klikt.
dan zie je lings en rechts bij de asbak 2 kleine schroefjes. als je deze uitdraaid komt de gehele asbak los.
trek voorzichtig de kabels uit. ze schuiven er gewoon af.
om het omhulsel los te krijgen moet je eerst het metalen houdertje uit het plastic omhulsel krijgen. dat doe je door de 2 inkepingen in het houdertje in te duwen zodat het houdertje eruit kan schuiven.dit is wel even wat prutsen.
als het metalen houdertje er uit is kun je aan de onderkant van de asbak het gekleurde plastic er uit duwen ook door 2 lipjes naar binnen te duwen
dan simpelweg de nieuwe erin, kabels vast, asbak erin, vastschroeven en klaar is kees.
hopelijk hebben jullie hier wat aan.
Sigarettenaansteker Vervangen
-
- Fresh Boarder
- Roepnaam: Tim
- Type wagen: E220D
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1997
- Brandstof: Diesel
- Automaat: Nee
- Uitvoering: Classic
Sigarettenaansteker Vervangen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Fresh Boarder
- Roepnaam: Erik
- Type wagen: E240
- T-Modell: Nee
- Bouwjaar: 1998
- Brandstof: Benzine
- Automaat: Nee
- Uitvoering: Classic
Re: Sigarettenaansteker Vervangen
Heb er ook een nieuwe ingezet . Nieuwe originele aansteker is een fractie kleiner in diameter , stekkers blijven nu veeeeel beter zitten.
Re: Sigarettenaansteker Vervangen
Tim,
Ik zal deze How-to afsluiten. Dan blijft het een "schone" How-to.
Ik zal deze How-to afsluiten. Dan blijft het een "schone" How-to.