Het is weer tijd voor een update! Onlangs heb ik het uitlaatsierstuk anders gemonteerd. Hij staat nu niet meer schuin, maar recht naar achteren en ik heb de binnenste pijp net iets verder naar achteren gemonteerd. Dat was een heel gedoe, want die standaard uitlaatpijpen zijn verre van gelijk, dus om een beetje een aardig resultaat te krijgen was ik wel even zoet:
2013-04-01 17.04.18.jpg
Daarnaast heb ik het schakeldeel van de pookplaat voorzien van een stukje "Vogelaugenahorn". Het is natuurlijk nog niet helemaal bijgekleurd, maar zo loopt het allemaal wat mooier door:
IMG_2031.JPG
M'n vader heeft de roestplekjes ook weer netjes bijgewerkt, dus hij oogt weer wat frisser.
Verder loopt de Benz nog als een zonnetje! Binnenkort krijgt 'ie een nieuwe plas olie (8 liter!) en ga ik ook die aircopomp erin laten zetten (die ontbreekt nu). Ook wil ik op termijn een nieuwe voorbumper, want die slecht bijgewerkte schade rechtsvoor stoort me enorm.
Heeft iemand misschien nog tips om dat hout in het interieur weer een beetje te laten glanzen?
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.